Klachtenpagina
Kwaliteit
Snelle levering
Klantgericht
Veilig betalen
Heb je een klacht?
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@homeitems.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Testimonials
"Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo"
Patricia Warren
"Convallis lacinia optio! Hac morbi laboris deleniti, hymenaeos, nihil, magnis corrupti nisl dis dolores aptent eveniet nostrud eu"
Lauren Lane
"Semper laboris possimus, molestiae, anim ornare? Molestie! Dictumst scelerisque error, autem leo. Autem integer diamlorem"
Paul Smitten